Teksti: 'Original American Car Show by Finnish Hot Rod Association' sekä punainen tähti.

Osasto- ja myyntipaikat ACS26-tapahtumaan varataan nyt! Kevään tähtihetki ja pääsiäisen ykköstapahtuma pääkaupunkiseudulla järjestetään 3.-5.4.2026 Helsingin Messukeskuksessa.

Avainhenkilöt

Logo, jossa teksti ACS26 sinivalkoisessa ja punaisessa värissä.

Valitse oikea ratkaisu.

  • Lineárinen kuva, jossa kortti, jossa on leijonan kasvot ja numerot VIII ja infinity symboli.

    Oma osastopaikka

    Valitse, jos haluat:

    • Valita itsellesi mieluisan näyttelyosion.

    • Luoda vahvan ja positiivisen mielikuvan yrityksestäsi ja tuotteistasi.

    • Tavoittaa suuren ja kiinnostuneen yleisön nopeasti ja tehokkaasti.

    • Tehdä kampanjasi näyttävästi ja innostavasti.

    • Tarjota kävijöille elämyksiä, kuten esittelyjä, kilpailuja, pelejä tai näytteitä. 

  • Piirros kartasta tai suunnitelmasta, jossa on koristeellinen reuna ja tähtikuvio keskellä

    Myyntipaikka

    Valitse, jos haluat:

    • Myydä omia tuotteitasi hallin 7 basaarikäytävällä.

    • Tuoda esiin yrityksesi tuoreimmat kampanjat näkyvästi.

    • Lisätä vuorovaikutusta yleisön keskuudessa.

    • Tehdä kampanjoista entistä näkyvämpiä ja tavoittavampia.

    • Hyödyntää olemassa olevaa myyntikojua uudella tavalla.

  • Linnan tai ukkosen hahmon muotoinen mustavalkoinen lineaarinen ikoni.

    Mainosnäkyvyys

    Valitse, jos haluat:

    • Esitellä ajankohtaisia kampanjoita eri paikoissa, sekä sosiaalisessa mediassa että tapahtuman näyttötauluilla.

    • Käyttää olemassa olevia sisältöjä luovasti ja tehokkaasti hyväksesi.

    • Vahvistaa vuorovaikutusta näyttelyn laajan ja aktiivisen yleisöä kanssa.

    • Tuoda tarjoukset laajasti näkyviin.

  • Mustavalkoinen piirretty kuva t-paidasta.

     Logonäkyvyys

    Valitse, jos haluat:

    • Tulla esille huolellisesti valituissa ja helposti havaittavissa paikoissa.

    • Herättää kiinnostusta käyttämällä logoasi selkeästi ja näkyvästi.

    • Esitellä brändiä erilaisissa konteksteissa.

    • Tehdä yrityksesi brändistä vaikuttava ja mieleenpainuva.

    • Erottautua sosiaalisen median tileillä ja orgaanisessa kanssakäymisessä.

Tapahtuman sisätila, jossa on suuret näyttöruudut ja teollisen näköisen truss-rakenteen päällä kyltti. Näytön edessä on mustia sohvia ja ihmisiä katsomassa. Taustalla on muita bannereita ja näyttöruutuja, valaistus on sininen, pinkki ja punainen.

Näytteilleasettaja

Original American Car Show on tapahtuma, joka herättää näyttelyvieraissa innostusta ja kunnioitusta. Oman osastopaikan tavoitteena on välittää erityislaatuista tunnelmaa, ja houkutella yleisöä osallistumaan. Hyvä näyttelyosasto on luova, selkeä ja vaikuttava. Se ei kerro kaikkea, vaan antaa tilaa näyttelyvieraan omalle mielikuvitukselle ja elämykselle. 

Drifting-autojen näyttely, jossa on erilaisia urheiluautoja ja ihmisiä kuluttamassa aikaa hallissa, värikkäitä valoja ja bannerit näkyvissä.

Osastopaikka

Suomen monimuotoisimmassa harrasteajoneuvotapahtumassa yrityksillä on mahdollisuus tavoittaa kaikki kohderyhmät; autoilevat, nuoret, perheet…. Tule tekemään kauppaa ja kasvattamaan yrityksesi tunnettuutta kevään tähtihetkeen. Original American Car Show’ssa myös yrityksillä on mahdollisuus loistaa!

Myymälä täynnä tuotteita, ihmisiä ostoksilla ja myyntikojuja.

Myyntipaikka

Basaarikäytävä on kustannustehokas ratkaisu. Pääsiäisviikonlopun ykköstapahtuma pääkaupunkiseudulla on isompi kokemus kaikilla mittareilla. Se yhdistää intohimoiset harrastajat ja alan asiantuntijat, sekä hauskaa pääsiäistekemistä etsivät perheet ja kaveriporukat Helsingin Messukeskukseen.

Vihreä urheiluauto, numero 13, näyttelyssä autonäyttelytapahtumassa, taustalla muita autoja ja ihmisiä.

Mainosnäkyvyys

ACS’ssa on mahdollista ajaa monipuolista ja laadukasta liikkuvan kuvan sisältöä jättikokoisilla LED-tauluilla. Lisäksi Original American Car Show’n tavoitettavuus eri kanavissa on merkittävä. Sosiaalinen media tarjoaa loistavan alustan luoda kiinnostusta herättäviä kampanjoita, jotka vetoavat kohderyhmien tunteisiin ja arvoihin. Voit hyödyntää sosiaalisen median monipuolisia kanavia kertoa tarinasi tehokkaasti ja houkuttelevasti.  

Kolme nuorta miestä seisoo palkintojen kanssa, pidellen kultaisia pokaaleja, ja he ovat palkintojenjaossa. Vasemmalla on ensimmäinen palkinnon voittaja, keskellä toinen ja oikealla kolmas. Taustalla on näyttö, jonka näytössä lukee 'acs' ja 'american car show'.

Logonäkyvyys

Tarjoamme erityisiä mainospaikkoja, jotka sijaitsevat tarkkaan valituissa, näkyvissä paikoissa. Nämä paikat on suunniteltu siten, että ne tulevat esille useissa eri tilanteissa ja konteksteissa. Näin voimme varmistaa logosi näkyvyyden.

Autojen näyttely, jossa on useita klassisia ja moderneja autoja, ihmisiä katselemassa ja keskustelemassa autoista, suuri musta ilmatäytteinen mainoskaari.

Yhteistyökumppanuus

Original American Car Show tarjoaa tähtihetkiä kaikenikäislle ja houkuttelee koko perheen paikalle. Voit tehdä vaikutuksen tapahtuman tai näyttelyosion yhteistyökumppanina, jolloin pääset valokeilaan ja saat yhteyden tuhansiin ihmisiin. Näkyvyydellä kevään tähtihetkessä voit luoda laadukkaan kokemuksen luovasti ja tehokkaasti, joka erottuu joukosta ja jää mieleen. ACS on loistava tapa tavoittaa suuri yleisö ja herättää kiinnostusta.

  • Original American Car Show’ssa esillä:

    Amerikkalaiset autot • Klassikkoautot • Moottoripyörät • Mopot • Tuning • Moottoriurheilu • Drifting • Autohifi • Rekat • Sähköajoneuvot • Ajovarusteet • Varaosat • Tarvikkeet ja rakentelu • Alan julkaisut ja järjestöt • Elämyspalvelut • Muut alan tuotteet ja palvelut • Pienoismallit

ACS26

Yhteydenotto

Vastaamme mielellämme kysymyksiin, jotta Original American Car Show’n kumppanit saavat luotua itselleen onnistuneen elämyksen. Älä epäröi ottaa yhteyttä, mikäli asiasi koskee:

Anssi: 040 041 4098

Martti: 040 163 2054