46. Original American Car Show

18.-20.4.2025 | pe-su | 10:00-18:00
Messukeskus, Helsinki

Mainosnäkyvyys

Olitpa alan ammattilainen tai innokas harrastaja, näyttelystä löydät sidosryhmiä, jotka jakavat intohimosi!

Original American Car Show tarjoaa yleisölle ainutlaatuisen kokemuksen, joka herättää tunteita ja ajatuksia. Mainosnäkyvyydessä käytettävien sisältöjen tarkoitus on olla omaperäisiä, ytimekkäitä ja kutsuvia. Se ei paljasta kaikkea, vaan jättää tilaa näyttelyvieraan omalle luovuudelle ja inspiraatiolle. 

Luo yhteys niihin, jotka unelmoivat harrasteajoneuvoista tai moottoriurheilusta! 

Tervetuloa luomaan American Car Show’ta, joka ei ole vain näyttely, vaan kattava elämys, joka tarjoaa jotain jokaiselle kävijälle. Tapahtuman monipuoliset näyttelyosiot ja aktiviteetit kattavat kaiken klassisista harrasteautoista modernin driftingin dynaamiseen maailmaan.

Ajoneuvoharrastajien ja moottoriurheilun ystävien kevään tähtihetkisestä jokainen löytää jotakin mielenkiintoista. Tämän lisäksi tapahtuma tarjoaa viihtyvyyttä kaikenikäisille, joka mahdollistaa yrityksille loistavan tilaisuuden pysyä vuorovaikutuksessa kymmentuhatpäisen, aktiivisen, yleisön kanssa. 

Tutkittua tietoa ACS23-tapahtumasta

Avainluvut*

Kävijöitä 42 000+

Miehiä 73%

Näytteilleasettajia 112

57 % kyselyyn vastanneista oli ensimmäistä kertaa American Car Show’ssa. 

Arvosanat*

5 = 42 %

4 = 45 %

3 = 8 %

2 = 4%

1 = 1 %

*Lukujen jakaumaprosentit on pyöristetty tasaluvuiksi. 

Vaihtoehdot

Mainosnäkyvyyttä saat erilaisilla tavoilla, joista voi valita edullisen ja vaivattoman tavan yrityksesi tarpeen mukaan. Vaihtoehtoina ovat liikkuvan kuvan sisällöt jättikokoisille LED-tauluille, tapahtuman audiosisällöt, sosiaalisen median sisällöt tai kokonaisvaltainen pakettiratkaisu.  

American Car Show'n median kokonaistavoittavuus on mittava, sillä se sisältää esimerkiksi Lipunmyynti-uutiskirjeen tilaajat (Tiketti), sosiaalisen median kanavat (Facebook ja Instagram) ja uniikit verkkosivukävijät (americancarshow.fi). 

Tavat luoda vaikutus:

LED-taulut

American Car Show’ssa on mahdollista ajaa monipuolista ja laadukasta liikkuvan kuvan sisältöä Stagella, eli päälavalla, tapahtuman keskeisellä sijainnilla. Videosisältöjen tavoite on haastaa yrityksen kohderyhmä ajattelemaan uudella tavalla, haastaa kehittämään omaa osaamistaan tai edesauttaa halutun muutoksen saavuttamista.

Pysty- ja vaakanäytöt

Näytöt ovat tärkeitä välineitä kävijöille, näytteilleasettajille ja mainostajille. Näyttöjen runsas sijoittelu takaa sen, että mainokset näkyvät hyvin näyttelyvieraille. Messukeskuksen sisäisillä näytöillä ajettavan mainosnäkyvyyden tavoitteena on näyttää tuotteesi hyödyt, herättää kiinnostus ja houkutella asiakkaat ostopolulla eteenpäin.

Audiosisällöt

American Car Show’n audiosisältöjen tarkoitus on nostattaa tapahtuman tunnelmaa. Stagella tapahtuvan ohjelman lomassa esitettävät audiosisällöt takaavat runsaslukuisen kuulijakunnan. Audiosisältöjen avulla pääset tuomaan omaa asiantuntijuuttasi loistavasti esille, ja osoittamaan intohimoasi ohjelmallisiin elementteihin.

Kampanjat

Sosiaalinen media tarjoaa loistavan alustan luoda kiinnostusta herättäviä kampanjoita, jotka vetoavat kohderyhmien tunteisiin ja arvoihin. Voit hyödyntää sosiaalisen median monipuolisia työkaluja ja kanavia kertomalla tarinasi tehokkaasti ja houkuttelevasti. American Car Show’lla on Facebookissa 16000 ja Instagramissa 3750 seuraajaa. 

Hinnat ja ehdot

Esimerkkiratkaisut

  • Some-nosto, FB/IG

    Kysy!

  • Äänimainos, stage

    Kysy!

  • Videomainos, stage + #1

    Kysy!

  • Diginäkyvyyspaketti

    Kysy!

Mediatiedot ja säännöt

  • Stage, pinta-ala 40m2 / leveys ~8m

    #1, 4,48m x 2,56m

    #2, 4,48m x 2,56m

    Ainestokoko: 1920 x 1080 pikseliä

  • Messukeskuksen näyttöjen ja taulujen sijainnit on nimetty yksilöllisesti, ja näiden nimien isot alkukirjaimet viittaavat niiden sijaintiin Messukeskuksen alueella:

    AG – Alagalleria, joka ulottuu eteläisestä aulasta pohjoiseen, sisältäen pääsyn halleihin 1, 2, 3 ja 6.

    YG – Toisen kerroksen Ylägalleria, josta pääsee halleihin 4 ja 5.

    LG – Lasigalleria, läntisen puolen vaatesäilytyksen lähellä, tarjoten pääsyn halleihin 1, 2, 4 ja 5.

    EA – Eteläisen sisäänkäynnin aula, jossa vaatesäilytys ja portaat Alagalleriaan.

    EU – Ulkonäytöt, jotka sijaitsevat Messuaukiolla ja eteläisen sisäänkäynnin yhteydessä.

    PS – Pohjoisen sisäänkäynnin aula, jossa myös vaatesäilytys.

    PU – Ulkonäytöt pohjoisen sisäänkäynnin ja ajoväylän luona.

    H – Näytöt sijaitsevat hallien sisääntulojen yläpuolella sekä 6-hallin pilarissa.

    Lisäksi, kunkin hallin ovella Galleriassa on kaksi 60 tuuman vaakanäyttöä ja yksi 70 tuuman pystynäyttö, jotka helpottavat messuvieraiden suunnistamista tapahtumassa.

  • Eteläisen aulan alueella sijaitsevat näytöt ovat heti havaittavissa sisääntullessa. Suuri näyttö EA5_et dominoi tilaa eteläisen aulan keskellä, kun taas vaatesäilytyksen yläpuolella sijaitsevat laajat vaakanäytöt EA1 ja EA2 ovat myös selkeästi näkyvissä. Lisäksi, Alagallerian toisessa päässä, pohjoisen sisäänkäynnin suuntaan, komeilee toinen jättinäyttö EA5_po, jonka loiste kantautuu pitkälle käytävälle.

    Kun saavutaan pohjoisen sisäänkäynnin kautta, ensimmäiset näytöt, jotka toivottavat vierailijat tervetulleiksi, ovat PS1, sijoitettu sisäänkäynnin kassoille, ja PS2, Alagallerian vaatesäilytyksen edessä. Nämä suuret näytöt auttavat ohjaamaan kävijöitä ja tarjoavat tärkeää informaatiota tapahtumasta ja palveluista.

    Jättinäytöt: 3 kpl x 3 kpl 60 tuuman näyttöä

    Isot näytöt: 2 kpl x 2 kpl 60 tuuman näyttöä

    Ainestokoko: 1920 x 1080 pikseliä

  • Alagalleriassa, joka ulottuu koko Messukeskuksen halki, käytävän varrella on monipuolinen näyttöjärjestelmä. Yhteensä 24 pysty- ja vaakanäyttöä reunustavat alakerran käytävää ja tarjoavat visuaalista informaatiota messuvieraille. Näytöt sijaitsevat strategisesti hallien 1 ja 3 ovien luona, paikoissa AG12 ja AG31–33, sekä hallin 6 ovilla, paikoissa AG62–65. Tämä järjestely mahdollistaa tehokkaan mainosnäkyvyyden Messukeskuksen eri osissa.

    Tapahtumaan suunnatessa eteläisen aulan kautta, pystynäytöt EA3 ja EA4 toimivat oppaina ja ohjaavat vierailijat halleihin. Lasigallerian päässä olevat vaakanäytöt LG45_vas ja LG45_oik palvelevat läntisen vaatesäilytyksen alueella. Ne näyttävät suuntia ja tietoja erityisesti halliin 2.

    Aineistokoko, vaaka: 1920 x 1080 pikseliä

    Aineistokoko, pysty: 1080 x 1920 pikseliä

  • Kuvatiedostot .jpg tai .png

    Videotiedostot .mpg, .mp4 tai .mov

    Flash-animaatio .swf

    Tiedoston maksimikoko 200 Mb ja -kesto 7 sekuntia

    Videotiedostojen maksimi kuvataajuus 24 fps

    Aineiston tuotannossa tulee huomioida sille tarkoitetun näyttöpaikan pikselimitat. Kysymykset aineiston valmistuksesta tai toimituksesta voi lähettää tapahtumanjärjestäjälle osoitteeseen info@fhra.fi

  • Äänimainos, stage: mainostekstin pituus n. 140 merkkiä (20s.).

  • Facebook-nosto

    Facebook-kansikuva

    Facebook-mainoskampanja

    Instagram-nosto

    Instagram Stories -video/kuva

    Lippukampanja (Uutiskirje Target)

    PDF-lipun mainospaikka

    Uutisartikkeli (verkkosivu)

    Google-mainoskampanja

  • Näytteilleasettaja vastaa elokuvien ja video- ohjelmien ennakkotarkastuksesta ennen niiden esittämistä sekä tekijänoikeuslain edellyttämistä maksuista esittämänsä musiikin osalta.

    Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden näyttelyn peruuttamiseen tai siirtämiseen toiseen ajankohtaan ellei sitä voittamattomien esteiden (Force Majeur) vuoksi voida toimeenpanna ilmoitettuna aikana. Lakien vastaisia tuotteita tai siveettömiksi tulkittavat julkaisuja, tuotteita tai esityksiä ei saa näyttelyssä esiintyä. Suoritus- ja lainkäyttöpaikkana pidetään molemminpuolisesti Helsingin kaupunkia. Allekirjoittamalla ilmoittautumislomakkeen näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan näitä osanottoehtoja sekä näiden täydennykseksi annettuja ohjeita.

Yllä olevat ratkaisut ovat saatavilla ilman näyttelytilaa. 

Laskutuslisä on 5 € + alv/lasku. Laskutuslisä peritään myös, jos yrityksen yhteystietoja muutetaan tai lasku jaetaan useamman yrityksen kesken.

Kaikkiin hintoihin lisätään voimassa oleva arvonlisävero, ja osallistuminen laskutetaan maksettavaksi ennen näyttelyä.

  • Original American Car Show’ssa esillä:

    Amerikkalaiset autot • Klassikkoautot • Moottoripyörät • Mopot • Tuning • Moottoriurheilu • Drifting • Autohifi • Rekat • Sähköajoneuvot • Ajovarusteet • Varaosat • Tarvikkeet ja rakentelu • Alan julkaisut ja järjestöt • Elämyspalvelut • Muut alan tuotteet ja palvelut • Pienoismallit

Tämä on tilaisuutesi luoda vaikuttava ja mieleenpainuva viesti näyttelyvieraille, jotka haluavat toteuttaa unelmansa. Tapahtumakokonaisuuden ajan voit hallita näyttelytiloja ja saada viestisi kuuluviin kertoaksesi, mitä mahdollisuuksia sinulla on tarjota ja miksi sinun palvelusi ovat parhaita. Olemalla tapahtuman valokeilassa, saat päivittäin yhteyden tuhansiin ihmisiin, jotka näkevät viestisi useita kertoja.  

Autonäyttelyiden kirkkain kotimainen tähti, jossa on yritysten mahdollisuus inspiroida ja innostaa! 

Kun haluat luoda vahvan ja positiivisen mielikuvan yrityksestäsi ja tuotteistasi, sekä hyödyntää näyttelytilojen potentiaalin maksimaalisesti, mainosnäkyvyys on keino, jolla voit vakuuttaa näyttelyvieraat valitsemaan juuri sinut. Houkuttele harrasteajoneuvojen ja moottoriurheilun ystäviä, käytä selkeää ja asiantuntevaa kieltä, jotta voit tavoittaa suuren ja kiinnostuneen yleisön nopeasti ja tehokkaasti, sekä tehdä kampanjasi näyttävästi ja innostavasti. 

Nappaa itsellesi joustava ja helppo osallistumisratkaisu, tee tilaus ajoissa

Avainhenkilöt

  • Anssi Pinola

    Toimitusjohtaja

    anssi.pinola@fhra.fi

    040 041 4098

  • Martti Luoso

    Näyttelypäällikkö

    martti.luoso@fhra.fi

    040 163 2054

  • Timo Nousiainen

    Myynti

    timo.nousiainen@fhra.fi

    0400 621 219